ساخت اتیکت پرسنلی آلومینیوم با روکش پلی استر،اتیکت پرسنلی مولتی استایل
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت اتیکت پرسنلی آلومینیوم با روکش پلی استر نیز یکی از انواع کاربردی اتیکت سینه می‌باشد. بخش زیرین این روکش از جنس آلومینیوم بوده وروکشی از جنس پلی استر روی آن قرار دارد. تمام فرآیند چاپ برروی این روکش پلی استر انجام می‌شود. اتیکت پلی استری نمونه از یک اتیکت پرسنلی شیک است.

اتیکت پلاستیکی

اتیکت پلاستیکی هزینه ساخت کمتری دارد که همین عامل باغث گرایش نسبی افراد به این نوع اتیکت پرسنلی شده است. ضمنا اتیکت پلاستیکی با هزینه بسیار کمتری ساخته می‌شود. این مورد باعث می‌شود که سفارش این اتیکت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

اتیکت پرسنلی مولتی استایل همانگونه که از نام آن پیداست از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد. محدودیت رنگ شاید تنها مشکل این اتیکت پرسنلی باشد. اتیکت مولتی استایل غالبا دو رنگ دارد. بخش زمینه کار اصولا طلایی، نقرهای یا رنگ دیگری می‌باشد و بخش حکاکی شده نیز اکثرا مشکی رنگ است. پس از چاپ طرح ظاهری این اتیکت شبه فلز می‌باشد که همین مورد باعث جذابیت بصری آن شده است.

اتیکت پرسنلی پلکسی گلس نمونه‌ای دیگر از انواع اتیکت پرسنلی می‌باشد. این اتیکت دارای تنوع رنگی وظاهر آن غیرفلزی است. هزینه ساخت و سفارش این اتیکت به طور تقریبی با مدل مولتی استایل آن برابر است. این اتیکت قابلیت حک برجسته را نیز دارا می‌باشد.

اتیکت برنجی

از آلیاژ برنج بیشتر در ساخت بج سینه استفاده می‌شود اما درساخت اتیکت نیز می‌توان از این آلیاژ بهره برد. ساخت اتیکت برنجی به اندازه جنس آلومینیومی آن رایج نیست اما با این حال طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد. محدودیت در انتخاب رنگ وعدم چاپ تصویر فرد مهم‌ترین نواقص و معایب اتیکت برنجی می‌باشند. از طرف دیگر استفاده از این اتیکت موجب تمایز و منحصربه فرد شدن مجموعه شما خواهد شد.‌‌‌
تکنیک‌ و روش ساخت اتیکت و بج برنجی یکسان است. به همین علت گاهی افراد بج و اتیکت برنجی را در یک دسته قرار می‌دهند. مدل مات و براق شناخته شده ترین نوع این اتیکت می‌باشد.

بیشتر بخوانید : ساخت تندیس

 





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: